Underbara Pixie!

Hello!
Jo, idag så tränade jag dressyr med Pix, för, på söndag är det ju SM kval 2!
Hon går jätte bra nu min fina tjej! Men, jag behöver finslipa på själva programmet.
L:A1: sitter som fast guten i hjärnan på mig. Det kan jag i utantill som rinnande vatten.
Men, L:A4 är lite svårare, vi red L:A2 i förra kvalet, så jag har fått kolla igenom ett nytt program. Men, jag tror inte att det ska bli några enorma problem, förhoppningsvis. Det jag tror kommer att bli det största problemet i det programmet är att det är ett hyffsat långt program. Och jag kommer att ha ridit förklassen innan, så förhoppningsvis så är hon inte allt för trött.
Så, dagens pass blev mycket galopp övningar, den förvända galoppen övade vi mycket på, även byterna måste sitta perfekt nu.
Hon var alldeless svettig när vi gick in från paddocken igen, så, jag svampade av henne och släppte ut henne ett tag, innan hon fick gå in i boxen och äta, outfit:
PIX:
/R

2012-06-11 | 19:18:43 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback