Uteritt med ett skimmel sto

Hello!
Jo, efter att jag ridit både Pix och Lillan idag, så var det Classics tur, henne red jag ut på idag.
Vi skrittade ett tag, och joggade sedan igång. Hon var sådär skönt avslappnad idag, så redan i början av ridpasset började hon sänka huvudet och höja ryggen.
Efter ett tag började jag kräva lite mer av henne, jag ställde och böjde henne i svängarna, och minskade/ökade på raksträckorna. Det blev någon slags fys träning för henne idag, för vi travade en ganska lång sträcka. Sedan fick hon en paus och pusta lite innan vi galopperade. Då gällde det bara att sitta imot, i uppförsbackarna släppte jag henne lite och lät henne öka steglängden lite, men tog sedan tillbaka henne.
Hon är för söt min lilla pärla! <3 Vill verkligen ha kvar henne, hon åker till M i helgen. Men, hon ska ju bara ut på foder, så jag äger ju henne fortfarande.
Outfit:
/R

2012-06-06 | 21:07:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback