Världens bästa tjej!

Hej! 
Idag var Fly jättesmutsig när jag kom till stallet på morgonen, jag tänkte genast att detta inte skulle bli en så bra dag, men jag gjorde henne så ren som möjligt och det mesta gick faktiskt bort. :) Jag försökte bli på bättre humör när jag gjorde i ordning henne för första klassen och medan jag red fram blev jag faktiskt på mycket bättre humör. Hon var jättefin! Jag red fram så lugnt som möjligt och när det var dags för start så kändes hon jättebra! :) Vi red en jättebra runda förutom en del småfel som helt var mitt fel. Fly lydde min minsta vink! :)
Till andra klassen tog jag det lugnt och finslipade bara lite. Övade programmet och väl inne på banan bara red jag!! :) Det var helt underbart och Fly var så otroligt duktig! :) Vi fick fina höga poäng, men var ändå inte långt från tvåan som också hade finfina poäng :)
Vill även passa på att gratta A från Långedal. Hästen hon rider är nyss inköpt och ändå har de klarat sig ända till final! Lycka till där också! Du borde behålla Springtime länge, ni passar jättebra ihop och det är helt otroligt att ni har kommit så långt trots att ni inte känner varann så bra än<3
Fly:

Kram J

2012-06-17 | 15:35:44 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LD A

Tack så jättemycket!!Ja,tanken är att behålla henne och fortsätta tävla/träna.
Grattis själv!!!

Svar: Ja, ni är jättefina tillsammans och det är coolt med en isabellfärgad häst också :) Lycka till! :)Tack <3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 16:15:58
» Pao

Man får inte använda bilderna!

Svar: Har ägaren sagt det? Hoppsan... Jag tar bort direkt så får vi hitta ngn annan bild till henne <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback