"Vila"

Hej igen!
Jo, eftersom att SM kval 2 är snart, så har jag bara tränat dressyr med Pix det senaste. Men, idag kände jag att hon behövde lite omväxling. Så, jag fixade iordning henne, och stack ut i skogen. Vi skrittade ett tag, travade lite i uppförsbackar (styrke träning) och gjorde lite öka/minska på raksträckorna.
När vi båda var uppvärmda så galopperade vi ett tag, det låg lite små stockar i vägen (ca 40-50 cm) så de skuttade vi lite över.
För att hålla henne i skinnet så jobbade jag henne även i galoppen, vi gjorde lite byten i svängarna, och öka/minska på raksträckorna.
Pix är en grymt duktig dressyr ponny, men hon tänder till när hon är ute, hon älskar det! (Tycker jag att det verkar som..XD )
Outfit:
/R

2012-06-07 | 14:00:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback