Att skritta ut på en katapult.

Hej! (igen)
Jo, som ni vet så hade jag dressyr med Mirja idag, och så skrittade jag ut på Classic, testade även att rida henne på hack (hackamore) idag. Hon är ju pigg och rätt het. Men de gick förvånansvärt bra. :)
Eftersom att de inte går att ha hack på pullar träns, så lånade jag Mirjas träns när jag red ut XD
Hon var über pigg! Stod för de mesta på bakbenen! Men men, de är Classic i ett nötskal! XD
Så, här har ni hennes outfit:
Kort sagt: (Mirjas) svarta träns, svart hackamore, svart fleece täcke, svarta skydd.
XD
/R

2012-03-27 | 19:51:45 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Haha, finfina Classic!



// M

2012-03-28 // 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback