Borde vi starta med Veckans blogg igen?

Hej! Jag funderade på detta med veckans blogg ni vet... Det gick ju åt skogen efter några gånger.. men var det kul? Borde vi starta med det igen? Eller det kanske är bättre med månadens blogg...?
En sak till med. Eftersom jag lyckades sätta in den där omröstningen så tänkte jag att man kunde "anmäla" sig och sen får alla hjälpa till att rösta fram vem som ska vinna.
Dock tycker jag att man ska vara ärlig nu då och inte gå in på alla datorer och rösta på sig själv... Det är ju roligare om man verkligen kommer fram till vem ALLA tycker är den blogg som förtjänar månadens/veckans blogg.
Komentera för fullt!
jag vill veta hur vi ska göra, och jag gillar tanken att vara lite "demokratisk" också :)
Fly och Classic
Kram J

2012-03-21 | 16:00:09 | Månadens blogg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» olivia

Låter som en toppen idé msn ni ska ha nog ha månadens blogg.för det blir nog lite mycket med veckans blogg. Det akn nog funka mec att vi rostar fram vem som ska vinna så länge alla inte fuskar. Men helt klart värt ett försök.

Kram olivia

2012-03-21 // 16:29:48
» Neiwada

Tycker absolut ni ska starta veckans blogg! ;)



Kram Neiwada<33

2012-03-21 // 20:46:32
» EELLIINN

JAAAA!

2012-03-22 // 18:42:36
» custom term papers

There are few such horse owners, who care for their animals.

2012-03-25 // 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback