Dagens "ridpass" - Fly like a bird

Jag SKULLE rida lilla Fly idag med, men nejdå. En tjej sa att hon inte såg fräsh ut och vi kollade igenom lilla Fly, och hon var väldigt spänd på höger korshalva, så jag fick hoppa av igen. Leda henne lite och ta in henne i stallet igen. Jag beställde tid hos en massör så vi får besök en stund på lördag...
I alla fall så kunde jag passa på att släppa ihop Queen och Fly i en hage tillsammans när jag ändå inte red och därav fick en timme extra på mig. Och det gick faktiskt ganska så bra.
Fly var bestämd om att det var hon som bestämde och Queen tyckte att det gick super! <3
Så de funkade bra ihop.
Medan de myste i hagen vårstädade jag i stallet. Det blev superfint och när hästarna kom in hade de en massa mat och annat gott i boxarna. De hade nytt strö i boxen och såg ut att trivas ypperligt!
Kram J

2012-03-06 | 21:03:03 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EELLIINN

Lääs på bloggen nu! Jag har lagt in ridtips och LÅÅNGA inlägg finns uppe sedan igår!

///EF

2012-03-07 // 15:27:48
» EELLIINN

snopet

2012-03-07 // 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback