Dagens ridpass (+outfit) - Pix

Tja tja!
Nu har jag kommit in från stallet, eftersom att de fina vårvädret verkar ha kommit, så red jag ut med båda mina tjejer idag. Men jag ska börja med att berätta om Pix.
Vi red en lite längre runda, som gick hur bra som helst. Skrittade/travade mest, men när stigen var rak så fick hon galoppera också, vilket hon verkade tycka var jätte kul!
SÖta lilla Pix! <3
I alla fall, som sagt så red jag bara ut, ingeting på ridbanan, men de var skönt att göra de för en gångs skull.
Här får ni Pix outfit,(min kommer i ett annat inlägg) Har som sagt uppdaterar min sadelkammare, så att alla Pix sadlar och träns är bruna!
Så, kort fattat: Brun sadel, brunt träns, blå/brunt schabrak och brun randigt ridtäcke
/R

2012-03-04 | 17:46:28 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback