Dessa typiska fullblod!

Hej!
Jo, idag fick jag mig en påminelsse om att jag faktiskt har ett fullblod, med andra ord, en häst med nerverna på utsidan.
Jag har ju skrittat på honom, även travat när min tränare longerade, så, idag så testade jag att skritta/trava själv på honom.
De gick väl helt okej, han var ko lugn i början, men så började de knäppa i taket på manegen. Då fick han spel, kastade isg och "flög" runt i manegen, herregud vad snabb han är!
Men, som tur var lugnade han ner sig efter ett tag, och jag kunde avsluta med en lung häst i alla fall.
Ja, de går ju framåt i alla fall?
Här får ni Titanics outfit:
Jag var även och köpte lite saker åt Titanic att ha i stallet, jag köpte ju inte så mycket innan då jag inte visste om jag skulle ha kvar honom? Men nu vet jag de!
Så, kommer lägga ut en ny s.k serie om "Stall alá R". Som kommer senare ikväll!
/R

2012-03-11 | 19:54:20 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback