Dressyr med Mirja

Hej!
Jo, idag då så körde jag lite dressyr med Mirja, när jag fick henne sa neiwada att hon var lite seg. Vilket jag kan hålla med om, till viss del. För så fort hon tycker de är tråkigt så blir hon seg, så de gäller att hon har något att göra hela tiden. Ställa lite dit,böja höger,flytta undan osv.
I alla fall, så försökte jag få henne i en stadig form, vilket gick bra, och sedan försöka behhålla formen, inte att hon bara slänger upp huvudet. De gick helt ok.
Lite skänkelvikningar,böjningar osv. Ja, ni fattar XD
Här har ni hennes outfit:
Kort sagt: Svart dressyr sadel, svart träns, svart förbygel, vita damasker (fram o bak) vit sadel padd, och svart schabrak.
/R

2012-03-27 | 19:47:06 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback