Häst på tillridning

Hejsan!
Iförrgår anlände en häst hit till Soreca...
Jag har inte nämnt det för att det var inte säkert att hon skulle stanna. Jag ska bara rida till henne, antingen för försäljning eller tillbaka till förra ägaren igen.
Jag har provat henne i dressyren och det har gått hyfsat bra, men nu idag ska jag prova på hoppningen, i vilken jag inte tror att det går lika bra, för hennes problem är att hon är väldigt oberäknelig...
Det kanske blir en liten rolig film<3
I alla fall, kolla in på bloggen senare så kanske en fin film kommer upp<3
Kram J

2012-03-29 | 16:13:50 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Lycka till<3

Visa gärna lite bilder ;)

2012-03-29 // 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback