Normal dag på Soreca (Om soreca NÅGONSIN kommer bli normalt?)

Hej!
Ja, både Classic och Pix dressyr tränades idag, Pix uppskattade de nog tror jag. Så de gick faktiskt jätte bra. Lite stel i början, men efter mycket volter och serpentiner mjukade hon upp sig. Så de gick faktiskt riktigt bra i slutet.
Classic å andra sidan uppskattade de nog INTE. Men de har hon aldrig gjort, men dagens ridpass tog nog priset, först så ville hon inte ens gå framåt, bara stod och backade och konstade. Suck...
Sen, när hon väl gick framåt, då var hon som en tickande bomb och skyggade för ALLT!
Får väl ta och tvinga J att lära mig några av de där "samarbetes" övningarna, för att få ordning på den där knäppa ponnyn.
I alla fall, så när hon skyggade och höll på, så var jag inte alltid beredd på de, så vipps, hamnade jag på rumpan i manegen. Jaja.. de är Classic i ett nötskal de....
Jag har inte ork att lägga upp deras outfits nu, men ni vet ju hur de brukar se ut?
----------------------------------------------------
Ja, också var de ju Titanic då, och idag så hade jag min tränare till hjälp, när jag skulle få sitta upp på honom, jag kan säga de, han kanske är 22, men de är som att rida in en unghäst igen!
Så, vi satte på honom sadel,träns osv, och så fick min tränare hålla honom i en longerlina och gå runt med honom med mig på ryggen, som faktiskt gick oväntat bra, han var lite ovan, de märktes, och han gick lixsom o väntade på att någon skulle slå honom, stackaren...
Men men, efteråt pysslade jag om honom ordentligt i boxen. Ja, de var väl allt?
Här får ni våran outfit:
Jag:
(Ja, o så hjälm och väst då såklart! XD)
---------------------
Ja, de var väl inte så mycket mer?Just de! Imon tänkte VI att ni skulle få se en film vi gjorde när J precis kommit till Soreca, som vi gjorde i sommras. Ni kommer att skratta ihjäl er! Men, den kommer nog upp imon! Så kom ihåg att kika in här på bloggen!
;)
Natti!
/R

2012-03-10 | 23:08:06 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback