Nytt och nytt och så lite gammalt såklart XD

Hello!
Okej, nu vill jag att ni kollar under "kategorier", klickar på "sadelkammare alá R" och bläddrar fram till min sadel kammare. Jo, vad jag jag hittat på nu då?
Pix har fått ett nytt täcke, Classic fick Pix transport skydd, och Pix fick nya.
Checka vet já!
------------------------
Ok, jag red även Titanic idag, för nu går han att rida! Yippi!
Okej....(lugn R)
Jo, han kan ju såklart inte gå lite hårt som Classic och Pix, men han kan ridas hyfsat normalt i alla fall.
Så, idag jobbade jag mycket med att han ska kunna skritta/trava/galoppera UTAN att spänna sig/rusa iväg.
Jag tycker att de gick bra, lite spänd först. Men mjukade upp sig efter ett tag.
Hans outfit:
Så, kort sagt, svart träns, svart sadel, grönt schabrak och gröna lindor (fram och bak)
/R

2012-03-17 | 20:30:34 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Moa

Hur många hästar har ni som ni rider?

Frågan är till både ;)

2012-03-18 // 08:37:59
» EELLIINN

kan ni inte ha frågestund snart?

2012-03-18 // 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback