Queens träning går framåt :)

Hej! Jag har ju inte bloggat på några dar, förlåt! Men jag har i alla fall hunnit en del med Queens träning. För det första har jag haft på henne sadel. Jättekul, hon var duktig men såklart spänd. Sedan löshoppade jag henne i söndags, vilket gick super! Vi hoppade ca 1 m, men det kommer bli högre. Hon hoppade 90 cm från nästan stillstående! :O Så jag tror att det kommer bli bra, och så med den viljan, energin och hopptekniken :D
Sedan fick hon hoppa lite med sadel på igår också. Det gick superbra förutom lite spänd såklart, men sjukt duktig ändå! :D
Det var allt, ska rida Fly och jobba med Queen idag. Det blir nog att hoppa lite titthinder och sånt för Queen och Fly ska vi nog hoppa lite mer. Hon var jätteduktig i lördags och sen dess har vi bara ridit dressyr, så lite hoppning idag  igen :D <3
Kram J

2012-03-27 | 17:06:25 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback