Ridpass på Fly

Japp, idag red jag Fly, jag red i paddocken och hon var väldigt bra först, men sen började hon krångla och hålla på... Stannade och vägrade gå fram och höll på... :( Jag fick bli riktigt arg för att hon skulle sluta... Annars var hon ganska så mjuk och fin. Speciellt i högergaloppen, där var hon fin, i vänstergaloppen fick jag kämpa lite men sen blev det bättre. Hon var dock svår att flytta och jag fick kämpa lite för att lyckas, men sen gick der bra :) Kram J

2012-03-03 | 21:18:51 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» EELLIINN

Ett tpis när ni typ uppgraderar för lite så kan ni skriva fler inlägg när ni ändå är inne. Ni kan ju skriva om annat än ridpass... inte för att klaga för att ni är ju den största LH bloggen ju!

2012-03-04 // 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback