Terrängträning x2

Hej hej!
Idag så fick båda ponnyerna springa av sig lite utomhus, med lite terräng träning.
Jo, jag började med Classic, henne har jag ju hoppat mycket förut, så de gick oväntat bra. Hon var inte så hettsig som hon brukar vara. Utan lugn och fin, men inte seg.
Så de tyckte jag gick jätte bra.
Sedan så tog jag ut Mirja, jag har hoppat henne lite smått i manegen innan, men hon verkar vara så... inte lugn direkt, för hon blir het, men hon är så stadig, så för att hon ska få mycket att tänka på, så tog jag med henne ut i terrängen idag också. Dock inte så högt, men så att hon får hoppa mycket på en och samma gång, då får hon mycket att tänka på och blir inte så het. Men de gick väl helt ok, här har ni deras outfits:
MIRJA:
Kort sagt: Svart sadel/träns, svart förbygel, svart schabrak, svarta boots (fram) och svarta terräng skydd( fram o bak)
Classic:
Kort sagt: Svart sadel/träns, svart förbygel m. avtagbar martingal, blåa boots (fram o bak) blåa terräng skydd (fram o bak), blått schabrak.
(Min outfit kommer senare, tror jag XD)
/R

2012-03-25 | 19:26:12 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Snäälla, kan ni inte blogga?? :/



// M

2012-03-27 // 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback