Titanic

Okej, om ni nu har läst om hästen jag tagit in, Titanic. (Som jag hoppas att ni tog er tid att göra)
I alla fall, Pix och Classic står här hemma nu (Som alltid) Dissan är ute på foder, så då tar jag mig an ett nytt projekt.
Han kom imorse, och jag har nu kommit hem efter en liten shopping runda åt honom. Bara de nödvändigaste:
Svart grimma, grönt,tunnt stalltäcke
Grönt regn/Sommar täcke, svarta stallbandage så att han inte skadar sig när han rusar runt i boxen
Bett "appel mouth" och svart Aachen träns
-----------------------------------------------------------------------------
Jag har inte köpt något mer än, då de känns smått onödigt.
Kommer uppdatera min sadelkammare, kolla under "kategorier"  - Sadelkammare alá R så får ni se!
/R

2012-03-04 | 13:36:05 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback