Varför har jag alltid så konstiga ponnyer...

Ja, efter min misslyckade hoppning med Pix, så bestämde jag mig för att rida ut med Classic.
Men jag borde ha tänkt två gånger innan jag gick ut.
Jo, hon var nog på sitt värsta humör! Om jag ville gå framåt, gick hon bakåt, om jag försökte sakta in så ställde hon sig på bakbenen.
Och så fort jag skänklade så for hon upp i luften i världens bocksprång!
Knas ponny! Ja, de blev en och annan okonrtolerad galopp XD
Aja, hennes outfit:
(psssst - Har ni märkt att alla mina hästar har likadana schabrak, bara i olika färger?)
/R

2012-03-11 | 20:30:05 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Olivia

Fin blogg ni har med bra och intressanta inlägg. Det är roligt att ni lägger upp vilket outfit ni använder också:) Kika gärna in på min blogg! :)

2012-03-12 // 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback