Avmaskning och vaccination

Hej! Idag blev Fly både vaccinerad och avmaskad. Så därför red jag henne inte. Sötnosen fick stå och mumsa i boxen.
Idag fick jag också ett mail från kliniken där Queen är och de säger att de har hittat en TUMÖR på fölet :'O Det känns verkligen läskigt. Fölet kommer inte att överleva men jag ska åka dit för att diskutera hur vi ska göra för att rädda Queens liv... :'(
Det känns verkligen hemskt nu... Jag hoppas verkligen att Queen kommer bli bra i alla fall. Och att fölet kommer att må bra uppe i himlen.
Så det blir att åka till kliniken och ha ett möte med dem där de pratar om möjligheterna och så får jag förmodligen sova där i natt... Vill inte lämna Queen nu. 
Jag hoppas även för din skull Stall Favorit, att hon kan bli frisk så att du kan köpa henne.
Kram J

2012-05-11 | 17:43:15 | J's inlägg | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dani

Näe!Dom måste rädda Queen!!!

2012-05-11 // 22:32:15
» Julia

Men jag kommer alltså inte kunna köpa henne?! :O

Mejla mig så fort du vet!!

2012-05-12 // 09:02:08
» ponnypenny

Ååh! Önskar Queen all lycka hon kan få!!!

Kram

//E

Ps. steg för steg grejen men passet var jättebra :D

2012-05-12 // 10:58:31
» Rosendhal

vad tråkigt med fölet.... Men Queen måste klara sig! Jag och pållarna håller tummarna får henne. och för fölet för det nog bli en "tyst" minut. :/ Ge Queen en godbit och en kram från mig!

2012-05-12 // 13:59:13
» Julia

Såg nu att jag inte skrivit något om att jag håller tummarna men jag blev så chockad, Skämms Men så klart hålls alla tummar som kan hållas här hemma <3 Lova att ge en kram och klapp till Queen från mig!

2012-05-12 // 18:11:23
» Loppan

Gud vad hemskt!! Hoppas att Queen klarar sig iallafall! Krama henne från mig!

2012-05-12 // 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback