Dagens ridpass - Fly like a bird

Hej! Idag hoppade jag en del med Fly. Hon var jätteduktig och vi slutade med en bana LA (1.10cm) och hon var skitduktig och felfri :)
Sedan gick jag ut i skogen och hoppade lite terräng, men då var hon ganska så trött så vi hoppade bara lite småhinder. Men riktigt nöjd med sötnosen idag <3 :)
Idag använder jag lite av mina nya grejer, kolla in! :)
Jag:
Fly:
Mörkblått hoppschabrak *nytt*
Giraffedamasker *nya*
Giraffeboots *nya*
--
Och så måste vi ju ha en bild på dagens inspirationskälla till outfiten...
Giraffen:
Kram J

2012-05-21 | 20:11:51 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Ok då tar jag bort den tills den nya texten kommer :)

2012-05-22 // 08:01:08
» Hjerpe Stall

Hej! Jag söker någon ta hand osom kan passa mig ponny Madicken 3 dagar till veckan, rida osv. Hon kommer självklart hem till den som ska ta hand om henne, vill du veta så kika in på min blogg :)

2012-05-24 // 16:09:50
» Hjerpe igen

haha oj såg att det blev lite konstig kommentar och flestavningar på kommentaren jag skrev där uppe woops :)

2012-05-24 // 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback