En gång!

Hej! Fick denna komentaren:
Vem är det som håller anmälan till SM-kvalet? Jag vill anmäla mig men eftersom vi på Morces har Gmail, går det inte att mejla till hotmail (?)
Svara i någon kommentar, eller försök att mejla oss, tack!

// M
Svar: Ni kan anmäla på Komentarer! MEN ingen annan får det, okej? Det blir väldigt jobbigt med en massa komentarer som man ska hålla reda på. Så det är bara M ( Morces) sm får det för att hon inte kan maila<3

Kram J

2012-05-10 | 21:23:04 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Åh, tack!

Jag skulle vilja anmäla mig och Jasmine till LC:1. Jag har inte tävlat LA med Jasmine, utan med mina äldre ponnyer.

http://stallblommgarden.bloggplatsen.se/kategori/160505-tavlingar/



// M

2012-05-12 // 08:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback