Ensamt...

Hej! Idag åkte ju Queen iväg, så nu har jag bara lilla Fly kvar. Är jätteorolig för Queen, men det är bara att hoppas att allt blir bra...
Fly verkar rätt så ensam i stallet, men det ger ju mig i alla fall mer tid över till henne :)
Men idag så tog jag det lugnt i alla fall. Hon har ju gått rätt så hårt. Så jag red ut barbacka. Hon var jätteduktig och jag galopperade till också med en del. Jag trodde att hon skulle vara pigg och så men det gick super, även om det var halkigt att sitta uppe på hennes rygg... 
Jag använde dessutom hackamoret så det blev ju lite svårare att bromsa och svänga och sånt då. Men, det gick ju bra :)
Myspys Outfit:
Jag:
Fly:
--
Dessutom, någon som såg att vi planerar att ha PASS till hästarna här på Soreca. Jag vet inte vilka som tycker att det är en bra idé, men jag tycker att det är bra, och för att man inte ska "göra" en massa nya hästar hela tiden så tänkte jag att man helt enkelt kan ha ett pass, och dessutom blir det mer seriöst, och förhoppningsvis vill många ha det för att kunna tävla här och så.
Mer kommer i ett annat inlägg.
Kram J

2012-05-08 | 22:26:06 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback