Fortfarande dressyr..

Tja igen!
Jo, som jag har sagt så hård tränas båda mina hästar i dressyr nu. Så, det blir inte så kul att läsa om. Men, efter ridpassen, så passade jag på att åka upp till Lina och Dissan. De står nästan en timme här i från. Men jag var klar redan vid halv fyra idag. Så de fixar sig :D
Så, när jag kom upp dit så var Lina i fullgång med stallsysslorna.  Jag hjälpte henne och sedan skulle hon rida. Och de var roligt att se!
Dissan, som bara drog iväg med henne i början, har börjat slappna av och går faktiskt helt ok nu. Han rids på hack (hackamore) då han bitit sig i tungan. Men inget allvarligt.
Efter en stund fick jag sitta upp och testa lite i ca 15 min. Och herregud var roligt de var att sitta på hans ryg igen! Min sötis! <3
Här har ni hans outfit:
/R

2012-05-15 | 21:21:40 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» A

Ett sånt shabrak har jag IRL...;)

2012-05-15 // 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback