Jag är helt slut...

Hej! Ett tips, ta inte en "mysig skritttur" med A på Långedal, det slutar ALLTID dåligt... Särkilt om man ska rida hennes hästar...
Jaja, vi skulle rida, tänkte vi. Jag på Boy och A på Altana... men eftersom att de var så pigga så tänkte vi att de skulle få springa av sig lite först. SÅ vi släppte dem i manegen, och de blev helt gaalna.. :o
När de hade lugnat sig lite försökte jag rida LC programmet med Boy, och det gick väl sådär... haha.
I alla fall, så tänkte vi att hästarna nog var trötta sedan.. så vi tänkte "skritta ut en STUND"... men vi var ute i typ en timme för hästarna skapade egna vägar i ett björnbärssnår... och ni vet ju hur det känns att sitta i ett sådant, och sedan badade hästarna, inte vi. Vi blev duschade...
Hästarna plaskade som tusan när vi red till sjön och sedan rullade dem sig... Ny utrustning...?
Heh, vi släppte in dem i boxen sedan, blöta var de ju men tänkte att de kunde äta medan vi torkade dem, men de hann ju rulla sig såklart. Fina hästar. Blöta, sandiga och torviga. Så de fick duscha. Vilket inte var särkilt uppskattat.
De hade ju precis blivit smutsiga... -.-
A var inte glad...
Kram J

2012-05-18 | 15:43:55 | J's inlägg | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Åååh xD Så jobbigt ;)

//E

2012-05-18 // 18:24:29
» Julia

Stacakre! ;)

2012-05-18 // 20:03:59
» SSI

Usch, det händer mig ibland att jag ramlar av i en vattenpöl eller något, men aldrig så mycket på än och samma gång xD Stackars er xD

//S



2012-05-18 // 20:59:06
» A på Långedal

Jag trode jag skulle dö!!!!Typ exploderade nästa så sur va jag!!!!Han hade precis fått ny utrustnig!!Jaja,så är det.Älskar honom ändå:)Men kul att vi överlevde;)

2012-05-19 // 14:18:49
» M :)

Hej igen!

Jag har anmält mig till ett SM-kval med en häst vid namn Jasmine. Jag vill gärna byta ut Jasmine till en annan häst, Zalmiyac Missoury. Om ni undrar anmälde jag mig till LC:1.

Tack på förhand! :)

2012-05-21 // 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback