Maybe

Hejsan! Ville bara säga att igår red jag Meybe för sista gången här på Soreca. Nu ska hon hyras ut ett tag och sedan får vi se.
Igår var hon pigg och glad, och busade en del. Hon har temperament lilla ponnyn :)
Jag är verkligen jättenöjd med vår tid. Nu får hon det säkert jättebra! Här kommer lite schabrak o.s.v. som hon ska ha med sig, samt outfiten för resan.
Outfit för transporten:
Att äta ur på resan..
Lite schabrak (du får självklart använda andra, detta är dem jag har hunnit använda...):
Boots, lindor, benskydd o.s.v.:
Sadlar och träns:
Det var väl det... Du får fixa mer till henne och använda vad du vill <3 :)
Kram J

2012-05-01 | 12:23:05 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pao

Men du ska ju tävla Maybe i min tävling!



/Pao

2012-05-01 // 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback