Min underbara tjej! <3

Tja!
Jo, som ni vet så tävlade jag hos Neiwada idag. 60cm och 110 cm med Classic.
Transporten dit gick fint, Neiwada ligger ju nära :)
Väl där så var hon lugn och fin, eller ja, så lugn som Classic kan bli! ;)
Jag värmde upp henne, och hoppade några språng innan start, vi hoppade ju först 60 cm.
Väl inne på banan så blev allt kaos! Classic var het som *** och stod och hoppade på stället innan vi fick start signal. Men när vi väl börjat hoppa så flöt allt på. I kombinationen så släppte jag henne lite för mycket, höll inte imot innan hindret. Så där rev hon :P Men det var helt mitt fel. Men, en 2:de placering är inte fel det heller :D
Då var det bara att ladda om för nästa klass, 110 cm.
Både jag och Classic var lite mer taggad för det här, det är ju ändå msvB vi talar om.
Där klickade allt perfekt! Classic var pigg, såklart, men eftersom att det var högre så kunde hon inte rusa på det sättet. Så vi tog oss igenom banan, på en hyffsad tid och felfritt. Så, vi vann! Jag är oerhört stolt över min lilla knas-ponny! <3
Ni känner jag att hennes tävlings form börjar kännas igen. Skönt!
Grattis alla som var med idag hos Neiwada, bra jobbat! Och tack Neiwada för en lyckad tävling!
/R

2012-05-26 | 20:54:07 | R's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Grattis ;)

2012-05-26 // 20:56:02
» Neiwada

Varsegod!<3

Och grattis till er! Ni var super duktiga<33

Kram Neiwada

2012-05-26 // 22:26:01
» felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 // 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback