Regn x1000000

Usch!
Blir så trött på allt detta regn! Jag vet inte hur ni haft de, men här i Gbg så fullkomligt VRÄKER det ner! Hela himmlen bara öppnade sig och vatten bara öste ner! Men, de kan vara positivt, för de blir väldigt mysigt i stallet. När jag kom dit idag så mockade jag/fixade maten rätt snabbt. La in middagen, och gick sedan ut för att hämta två dränkta ston i hagen.
De såg för roliga ut! Som två blöta katter! <3
Tog in bägge två, bytte de blöta regntäckerna mot mysiga fleecetäcken, och borstade bort massa vatten, och så sist redde jag ut manarna på dem.
Båda fick stå idag, då de regnade så in i ********.
Ja, här får ni min+hästarnas outfits:
Jag:
Pix:
Ute: Regntäcke
Inne: Fleece täcke, boots, (Sätter på boots för att hovara ska vara någolunda torra så att inte allt spån fastnar)
Classic:
Ute: Regntäcke
Inne: Fleece täcke, boots (Samma anledning som ovan)
Så, förhoppningsvis så regnar de inte lika mycket imon!
/R

2012-05-10 | 20:00:10 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback