Såg ni?

Hej! Blivit lite lite uppdatering på sistone... jag vet. Men jag ska försöka hålla igång bloggandet :)
Såg ni förresten att jag nu gjort så att man kan se på passen och spara passen i mycket större format. Klicka bara på bilden som ligger uppe så får ni en mycket större bild :D
--
I alla fall, i fredags kom Maybe hem... och på lördag åkte hon igen. Haha, hon åker runt... Men hon kommer förmodligen stanna där till den 19/6, altså är hon där i exakt en månad. Jag kommer även hålla koll på henne lite så att det blir bra :)
I söndags (igår) fick sig Fly ett vårbad, så nu är hon äntligen helt ren :) Jag blev superblöt men men.. Det är smällar man får ta :)
Fly fick i alla fall gå i skritten ett tag tills hon blev torr och sedan red jag dressyr :) Skitkul var det och hon var jätteduktig. Vi börjar verkligen komma igång i dressyren, nu är det bara att få igång hoppning och terräng också, men vi koncentrerar oss på dressyren än så länge, i alla fall tills Kval 1 till SM är över. Då kan vi kanske kolla lite mer på hoppningen. I alla fall, outfiten till igår:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-05-21 | 15:03:36 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Hejsan! Hon har det bra men har varit lite tjurig:-) jag lät henne vila idag också:-)

2012-05-21 // 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback