Some die young

Hej! I går var det lite stressigt... Först lastade jag Fly i transporten, packade alla tävlingsgrejor, sedan bar det av till kliniken. Där jag hämtade en lite trött Queen. Fölet är "begravt" och taget farväl nu... <3
Och så åkte vi till Ponnypenny Stall och lämnade Queen där, såg till att hon mådde bra. Sedan bar det av till Neiwadas tävling. Fly var jätteduktig, vi kom trea i 110cm klassen, där vi fick ett ländtäcke :) i 130cm klassen blev jag inte placerad, som väntat. Men hon var jätteduktig ändå och hoppade jättefint, även om det var andra som var duktigare än oss. Grattis till R som kom etta :D
Ländtäcket vi vann:
Outfiten:
Jag:
Fly:(I transporten)
Jag vet att både jag och R har sånahär, men det finns typ  inga bättre <3
Fly: (På ridbanan)
Kram J

2012-05-27 | 17:36:29 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback