Träning #2

Hej igen!
Jo, jag tog som sagt ner både Pix och Classic till stranden idag. Men Lillan fick stanna hemma. Hon är för ung, hon får bada någon annan gång! ;)
Så, idag så gjorde jag samma sak som förra gången, la på en maggjord. Oknäppt såklart. Hon spände sig lite i början, men lugnade snabbt ner sig. La även på henne ett schabrak under gjorden, det reagerade hon knappt alls på. Så det är framsteg, efter det så slappte jag henne i padocken. Och lät henne springa av sig lite där.
Sedan för sökte jag få henne att lyssna till sitt namn (Marilyn). Inte så att hon behövde komma till mig, men så att hon rörde öronen/huvudet när hon hörde sitt namn. Här har ni hennes outfit:
/R

2012-05-24 | 19:07:06 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback