Träning ger färdighet

Hej!
Jo, som ni vet så dressyr tränade jag med Pix idag. Detsamma med Classic.
Men, idag så longerade jag även Lillan med sadel igen. Den här gången reagerade hon inte när jag la på schabraket. Hon var fortfarande spänd när jag la på sadeln. Men det fixade sig ändå. När jag longerade henne så bockade hon som bara den! Hon flög typ runt mig och hoppade och höll på! Haha, knas häst!
SÅ, efter det så försökte jag få henne att lyssna lite till olika komandon, så som "skritt", "trava" och "brrr". Typ.
Det finns inte så mycket mer att säga, här har ni hennes outfit:
/R

2012-05-28 | 18:13:34 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Älskar dina inlägg R!<3

Du skriver de så bra, och det intressant innehåll!



Kram Neiwada

2012-05-28 // 21:20:34
» Pao

Det skulle var jättekul om du skulle vilja vara med på vårat treårs test! Kolla in på bloggen för mer info!



/Pao

2012-05-29 // 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback