Promenad på morgonkvisten

Hej! Idag gick jag upp riktigt tidigt och lät hästarna äta frukost medan jag satte maten och fyllde på vatten i hagarna. När jag var klar släppte jag ut Erna i hagen där hon kan se de andra. Hon gillar inte riktigt att vara ensam, förut stod hon alltid i samma hage som Fly men just nu kan hon inte det eftersom Fly står i grushage. 
Jag borstade sedan Fly och tog ut henne på en 10 minuters promenad på asfalten. Det var vad veterinären rekomenderade, så jag hoppas verkligen att jag ska få henne bra så fort som möjligt. 
Fly var pigg och glad... För pigg xD Hon tyckte att det var väldigt orättvist att hon bara skulle få en fjuttig promenad när hon har så mycket energi... 
När jag kom tillbaka fick hon gå ut i hagen och fick sitt lunchö. 
Kram J

2012-11-10 | 15:16:16 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback