Vi är ju bäst

Hej! Vi är ju verkligen bäst på att uppdatera. Förlåt till tusen! Jag mår bättre eftersom att vi har löst det mesta men kommer att behöva en hel del hjälp för att bekämpa den stora viljan hos en liten varelse. Stark som tusan är hon också... Jaja.
Fly fortsätter att ta sina promenader men verkar väldigt uttråkad och ja... vem kan klandra henne?
Erna är en pärla och kämpar på under mina krav. Hon har blivit riktigt fin och blir inte lika svettig längre. Nu blir det hårdträning och kanske lite tävlingar till våren. Vad sägs om en julklappshoppning i December?
Allt för nu, kommentera!
 
Kram J

2012-11-15 | 12:34:47 | J's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Det skulle vara superkul! Julklappshoppning kommer säkert jättemånga anmäla sig till! Jag är en av dem som skulle det! Uppdaterar sidan lite nu också! Om du vill kika in;-)

Kram O

Svar: Ja! Så får man lite paket och så också :) javisst, kilar in rätt ofta men det är inte alltid uppdaterat <3 jag kollar!!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-15 // 14:40:30
» Olivia

Åh vad bra att det är bättre nu! Roligt att det går så bra med Erna hoppas ni kan börja tävla i vår hade varit roligt att se er tillsammans på tävlingsbanorna =) Jag hade helt klart velat vara med på julklapps shoppning!<3
Kram =)

Svar: Vad roligt! Tack! :) ja, vi får anordna lite tävlingar och ha kul!! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-15 // 16:09:44
» Ld A

klart man hade varit med på julklapps hoppningen!!

Svar: Yaay! :)
soreca.blogg.se

2012-11-15 // 16:42:46
» Zafirgården

Har skickat ett mejl till er.

Vi hörs!

Svar: Okej :)
soreca.blogg.se

2012-11-15 // 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback