Vila till alla

Hej! För det första är jag ledsen för att resultaten inte kom upp igår. Jag lottade ut allt jättenoga och skulle precis lägga upp allt, men när jag trycker på publicera, loggas jag ut automatiskt och allt försvann. Jag orkade lägga upp allt igen, så jag lägger upp det nu istället. Kan ju lägga till att jag vaknade kl 15 idag för jag är sjuk och mamma och pappa lät mig sova. Snacka om att behöva det... Jag har ont i huvudet och är helt snurrig nu xD
I alla fall så fick både Fly och Erna vila efter att ha varit så duktiga igår. De verkade trötta båda två men har fått gå i skritten i en timme tillsammans nu. Båda fick också liniment på sig igår, så jag hoppas att de inte har allt för mycket träningsvärk. Resultat kommer upp snart!
Spöke hoppar för fullt :)
Kram J

2012-11-05 | 15:48:30 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback