Galning i sitt esse!

Hej! Idag träffades jag och 4 andra kompisar för att rida ut. Fly kan ju bocka lite och så när man rider ut så jag sa att jag rider sist för att hon inte ska råka skada någon...
Det gick bra så länge vi skrittade, men när vi skulle trava galopperade hon jättekort, hon bockade, stegrade och studsade fram xD
Det gick bra ändå, för jag är ändå hyfsat van och jag ville ju trava och sånt. Efter ett tag, bestämde vi oss för att försöka ha Fly först istället, och tänka sig... Det gjorde jättemycket skillnad. 
Vi både travade och galopperade en hel del och det gick super! Det är nog där hon ska vara i fortsättningen :)
Kram J

2012-10-31 | 17:21:20 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback