Inget internet

Hej, som rubriken säger har jag inte haft något internet hemma eftersom att vi bytte "internetbox" och pappa var inte hemma då och jag och mamma fattade inte hur man skulle ställa in den så vi hade inget internet, tv eller nåt så jag har inte kunnat plugga heller eftersom att vi har fått datorer i skolan och nu pluggas det ganska så mycket från datorn, speciellt internet och sådant. Så det var lite jobbigt.
Måste säga att jag undrar lite ifall ni vill att jag ska ändra på något i mina inlägg? Vad ska jag blogga om till exempel?

För ett tag sedan la jag ju upp ett inlägg om hästsolarium och fick ingen respons från det.
Jag undrar helt enkelt bara vad ni gillar att läsa för jag får sällan kommentarer på mina ridpassinlägg heller, trots att jag försöker lägga in så detaljerade ridpass som möjligt, men hur uppskattat är det?
 
Det är så svårt att veta vad ni gillar när ni inte ger mig någon respons.
Vad gillar ni att läsa om? :)
Travar av för dagen!
Kram J

2012-10-13 | 12:59:21 | J's inlägg | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linhagens.devote.se

Jag tycker att dina inlägg är jätte kul att läsa!
Dina detaljerade inlägg är jätte bra!

Svar: Åhh! Tack! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 14:57:35
» Moa

Jag håller med!

Svar: Tack så mycket<3
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 14:57:55
» Gurkan

Jag tycker det är kul med filmer på när ni rider!
Och bilder är också jättekul att titta på!

Svar: Okej! Tack så mycket! :)
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 14:59:07
» :D

Jag läser den här bloggen ungefär varje dag så bara ni uppdaterar ofta är jag nöjd!

Svar: Haha, okej, tack! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 15:00:00
» Stall Grimskaft

Jag kollar in bloggen varje dag! Jag är bara lite dålig på att kommentera..hehe..

Svar: Vad roligt att höra<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 16:15:46
» :=

Jag kollar bloggen typ varje dag. håller med alla andra

Svar: Okej, tack<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-10-13 // 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback