Morgondagen

Hello!
Gissa vad jag ska göra imorgon!? Jo, jag ska åka till Poiny, och "tävla" med Lillan!
Haha! Nu sitter ni säkert och fånstirrar på den meningen och bara "whaaaat?". Men lugn, jag ska ta med Lillan till Poiny, mest som miljö träning, och så ska vi trava runt en banan på 20 cm. Vilket är typ bommar på marken. Så, Lillan ska med andra ord få åka transport imon! 
Idag red jag igenom henne ordentligt för att se till så att hon är lösgjord och fin imorgon. Hon var lite stel i början, och ville inte riktigt, alls faktiskt. Så jag gjorde mycket volter, både i skritt och trav. Ställde henne innåt och uttåt. Och var nog allmänt irriterande för henne XD
Men, nu är Lillan badad (Vilket hon var super duktig på) och står i sin box och äter. Här får ni se lite outfits inför imon osv:
I Boxen (Natten innan):

I transporten:
På tävlingen:
/R

2012-10-13 | 18:13:00 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» :D

Gud vad coolt!

2012-10-16 // 08:40:03
» Linhagens.devote.se

Lycka till!

2012-10-16 // 08:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback