Aktivering

Hello!
Jo, idag så fick Classic backtränas ute i skogen. Mycket trav på långa sträckor, och i uppförsbackar, skritt i nerförsbackar och i slutet även galopp på raksträckorna. Classic tyckte nog att det var ganska skönt att sträcka på benen efter gårdagens dressyr pass. 
Ja, jag har inte så mycket mer att säga om det, outfit:





 
Pix hoppades idag, eftersom att det är SM final på söndag. Jag satte upp en oxer på diagonalen, två räcken på ena långsidan med ca 5 galoppsprång i mellan. På andra långsidan satte jag upp tre kryss, med 1 galoppsprång i mellan. Och så la jag ut tre bockar (Sockerbitar) på en volt vid kortsidan. 
Sedan hoppade jag alla hinder ett par gånger. Idag verkade hon vara mer på hugget, för hon var riktigt pigg! 
Men jag fick verkligen lägga henne rätt på hindren, annars slår hon i bommarna!
Outfit:





 
/R

2012-09-13 | 17:19:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback