Dagens aktivering

Hej hej!
Idag fick Lillan skrittas ute, hon jobbade på bra igår med longeringen, så jag täckte att hon kunde skrittas lite ute idag. Hon är verkligen snäll för att vara så ung den här damen. Så jag bestämde mig för att rida barbacka, vi skrittade runt ute en stund, och såg oss lite onkring om man ska säga så. 
Hela turen varade ca 40 min. Vilket räckte för den här gången. Outfit:
 
Five släppte jag idag i ridhuset, han fick springa av sig medans jag mockade och fixade. När jag var klar gick jag ut till honom och försökte få honom att lita på mig. Han var väldigt misstänksam först, men kom tilslut fram till mig, jag avslutade där. Man ska sluta när det går som bäst!
Outfit:
 
/R

 

2012-09-24 | 15:00:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback