Duktig tjej!

Hej! Idag blev det ett mysigt litet pass i paddocken! :) Jag red som vanligt och även lite galopp. Hon var jätteduktig så jag kände mig väldigt nöjd. Det blev dock ett ganska så kort pass för det kommer nämligen en Islandshäst hit idag! Hon är än så länge bara här för att jag ska prova, men det ska vara roligt att ha alla boxar i stallet upptagna! Så får vi se hur jag gillar denna. Det blir säkert jättebra! :) Jag har bara en utebox kvar nu, som är oanvänd. 
Så efter ridpasset gjorde jag i ordning boxen åt hästen som kommer. Jag använder mycket träströ och det är verkligen något jag gillar, de sväller och lägger sig som en perfekt bädd! :) Sedan fick hon torv uppepå för att ha det mjukt och skönt! :)
Önska mig lycka till med isisen som kommer! :)
Bara för att lätta upp stämningen lite: 
Bäää!
Kram J
 

2012-09-28 | 09:48:00 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback