Hejar på våra egna!

Hej! Nu har jag anmält mig till förklasserna på Neiwadas SM. Jag åkte ju tyvärr ut förra gången och riktigt tråkigt att inte vara med i final. Men R är ju fortfarande med i Finalen och jag hoppas verkligen att det går bra för henne! Jag är ju där och kan se henne också! 
Jag har i alla fall packat ned allt som vanligt. Förutom det som jag ska rida med då :)
Detta är nedpackat än så länge:
Vad brukar ni ha med på träning eller tävling? :)
 
Kram J

2012-09-13 | 16:20:00 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pao

Vet du hår man ändrar färgkoder och byter header?

KRamiz Pao

Svar: Jo, jag gjorde, men de har ju ändrat stilmallen så fattar inte längre.. :S
Kram J<3
soreca.blogg.se

2012-09-14 // 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback