Islandshäst

Hej! Jag har kikat runt lite här och var efter en liten isis men hittar ingen jag rikigt faller för, är dock fortfarande tveksam på en. Men är det någon som har en islandshäst till salu så skulle jag bli intresserad, kön eller ålder spelar inte så stor roll. Sprid gärna detta vidare om ni vill<3 :) Skulle vara jättesnällt! 
Ha det bra så länge!
Vem vill inte ha en sånhär? :)
 
Kram J

2012-09-17 | 18:20:37 | J's inlägg | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

T, Hallonbacken säljer sin islandshäst Hubbe :)

Svar: Ja, jag vet, det är den jag ev. är intresserad av, men han är inte renrasig, dock verkade han väldigt mysig, tänker gärna på saken <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-17 // 18:31:41
» LuftLycka

Jag har ju firefox min Islands SM häst. Henne kan jag hyra ut men helst inte sälja❤

Svar: Okej, vill du skicka lite info? :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-17 // 18:43:21
» Stall Grimskaft

Min kompis har en islandshäst till salu. OTROLIGT SÖT! Jag mejlar en bild!

Svar: Tack! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-17 // 19:42:55
» F på Rosendhal

Blev det någonting?

2012-09-18 // 15:13:55
» SolbackenCenter

Jag säljer min islandshäst Love me!Hon har blivit misshandlad förut men nu mår hon bra!:) Se mer info på min hemsida!

Svar: Okej, tack! Kan du maila oss på [email protected] och säga hur bra hon mår nu?
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-18 // 17:42:25
» F på Rosendhal

en av mina vänner ska sälja sin isis. Hon heter frenja ett sto på 6 år. Väldigt lik hästen på bilden.
Hon är ett litet sto Cponny. Men bara precis, en cm till och hon hade blivit en D. hursomhells är hon en mysig ponny som är duktig i det mest men dock lite osäker. Behöver det lugnt och tryggt men älskar utmaningar. :)

Svar: Har hon någon blogg? :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-09-20 // 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback