Lillan aktivering

Även Lillan fick sig lite aktivering idag. 
Hon fick longeras inne i manegen. Jag började med att skritta fram henne för hand ute på slingan. Där vi var ute ca 15 min. Efter det gick jag in i manegen och lät henne skritta en stund på volten, för att sedan börja jogga igång henne. Hon har verkligen utväcklats sen jag fick henne (läs: Köpte) av SSI. 
Hon fick trava lite och sträcka på sina små ben innan jag började galoppera, där springer hon ofta in i galoppen, men efter en liten stund så gick det bättre, har inte så mycket mer att säga, utom att även Lillan får vila imon pga. SM.
 
Outfit:







 
/R

2012-09-15 | 19:50:53 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback