Lördags fix inför SM Final

Hello igen!
Jo, idag så har jag mest fixat och packat innför morgondagen. Transporten är nu packad, likaså bilen med alla borstar,utrustningen osv. Även Pix är badad och klar och står i boxen med stallbandage och täcke, knoppad och klar! I alla fall, så började jag med att gå ut med henne på en long promenad, i träns med longerlina (säkerhet). 
Vi var ute en bra stund och hon fick verkligen sträcka på både benen och halsen. Hela promenaden var ca 1,5 h. 
När vi kom tillbaka så badade jag henne, och borstade av henne, friserade man/svans/karleder/öron. Sedan knoppade jag henne, flätade svansen så att den är fin till imorgon, la om stallbandage, och satte på henne ett täcke. Sedan fick hon gå in i sin box och tagga inför SM Finalen!
Här har ni vad jag har med mig tills imon:






 











I transporten(PIX)


Vad hon har på sig ikväll/inatt:
 
(Väljer att inte visa mina saker, men här fick ni se lite i alla fall) 
 
 
/R
 
 

2012-09-15 | 19:38:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback