Nu skiljs våra vägar åt...

God morgon!
Nu, tidigt i morse, så lastade jag Classic för sista gången. Jag ska inte åka med till Zafirgården och lämna henne, då jag har skola och andra hästar just nu. Men en nära vän till mig kör upp henne och ser till så att allt blir på skrivet. 
Jag var i stallet innan solen gick upp i morse och borstade av henne lite. Sedan stod jag i boxen och bra myste med henne, jag la på henne hennes fina fleecetäcke, och transportskydd. 
Att leda ut henne från stallet, och bort till transporten var den längsta vägen i mitt liv. 
Jag lastade henne, sa hejdå. Och stängde sedan alla luckor. 
I transporten:


 
 
Hejdå Classic Electra... Vi ses igen, jag lovar. 
 
/R

2012-09-19 | 07:00:00 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Q

usch blir tårögd, jobbigt. men hon kommer till ett jättebra hem! Hon kommer få det jättebra! <3

2012-09-19 // 08:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback