Skolan kommer först...

Hej! Jag är ledsen att jag har bloggat så lite, men jag har verkligen haft massor att göra, skolan, stallet och kommit hem 10 på kvällen varje dag och efter det gjort läxan till långt in på natten, sen upp tidigt igen, idag kom jag i alla fall hem lite tidigare och tänkte att jag faktiskt förtjänar lite bloggande :) 
Fly och jag har i alla fall fortsatt träna och det går riktigt bra nu, hon har fått riktigt bra kondition och går bra i både dressyren och hoppningen, vi kommer att fortsätta träna och hoppas att det blir ännu bättre, dessutom ska vi börja träna markarbete på Pantana på fredagar. Rekommenderar det till andra som vill träna också, det verkar väldigt bra och dessutom skulle det vara roligt med fler grupper och fler i grupperna.
Med Humlan har jag också kommit långt, jag har suttit upp och ridit runt på henne i skritt lite, medan en kompis till mig longerade/ledde. Det gick bra och så har vi tränat på mer miljöträning, vi har varit ute hon bonden en del och tränat på traktorer och långtradare och Humlan reagerar inte alls längre. Jag har också ridit ut med Humlan som handshäst väldigt mycket för att hon ska få kondition.
Det var nog allt för idag, Fly vilade idag för hon har hostat så mycket :( 
Humlan fick en promenad runt hagarna, bara en kortis dock. 
Jag ska lägga in lite tidsinställda och försöka blogga så mycket som möjligt i veckan <3


 
Kram J

2012-09-07 | 21:04:14 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback