Nu tar jag över!

Hejsan på er!
Lillan här! Nu när R inte har så mycket tid till bloggen så får väl jag hoppa in så länge.
Det har inte hänt så där jätte mycket här på Soreca det senaste, eller jo! Rs gamla b-ponny är här och hälsar på ,eller han skulle bo här i några veckor tror jag, inget jag tycker om. Han är jääääätte liten, och tror att han är störst i världen!
Han är jätte snabb också! Springer lätt om både mig och Classic, men jag är fortfarande "störst" bland Rs hästar, Classic är en c-ponny, Dissan en b-ponny och jag är över hästmått! Jag kommer bli ca 1.65-1.70 säger R, och just nu är jag 1.59.
Vad finns det mer att säga? Jag tränar som vanligt, och vet ni vad?! R har sagt att jag kanske ska bli hennes nya tävlings häst, wiiiieeee!!
 
Ha det bäst!
/Lillan
 

2013-01-04 | 17:31:00 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Kul med inlägg av hästarna! :D Kommer det fler sådana?

2013-01-04 // 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback