1:a Placering!!!!!!

wiiihooo!! jag kom 1:a placerad med Penny i hoppning 80 cm!! yes ;)

jag ville bara säga att ridskoleponnyn är i färgen brun ;) ååå viken dröm hon är! hon går sååå fint så det är inte sant! hon svävar verkligen fram (överdriver inte)!

nästa tävling är imon med Q :D honom har jag faktiskt typ nästan aldrirg kommit 1:a på. eller jo en ändaste gång när han var på topp ;) men det är han nu med!!men det blir hanns första tävling för året ^^ hahah ;)
han ska täcla 90 cm hoppning :D ett lycka till skulle sitta bra ...^^...

vad säger ni?? ska jag lägga upp en bild på den nya hästen?? ;)

okej då:





sååå fin så det är inte sant! (OBS! Google bild!)

ska nog tävla henne innan hon börjar gå på ridskolan (om jag nu ska ha henne). hon måste gå igenom veterinärsbesiktningen... puhh! det var ett långt ord!

Men R... Så fort du ser detta! Ring mig!


// S

2011-01-06 | 23:07:18 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kasparvilja

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-22 // 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback