Änu en häst!

Ja, heeh. Jag är kanske inte den som behåller samma hästar allt för länge. Men ändå.
Jag tyckte att de kändes så tomt i hagen nu, Rocky och Juliana har åkt till en tjej som har köpt Juliana och kanske ska köpa Rocky. Mary och Pride är på travbanan. Och Chilli är hos en ung häst tränare, så nu står bara Classic, Dissan ooch Sweetie i hagen. Och ja, jag tyckte de blev lite tomt, så gissa vad? Jag hämtade en Bandit!
Haha, nej inte riktigt. Jag har faktiskt hyrt en ponny, en d-ponny vid namn, just det! BANDIT!
Jag kan beskriva exakt hur hon ser ut, helt vit, lång vit man och svans, med vågor i den långa pannluggen. Och hela huvudet plus lite av halsen är mörkbrunt, magen lika så. Och så har hon mörkbruna slingor i svansen. Och så en och annan fläck på bena! Söt som få!
Hon är som sagt en d-ponny, f.2003 , Imp. Tyskland okänd ras. Sto.
Så henne kommer jag att ha under sommaren.
Det här blev ett kort inlägg. Vi Hörs!
/ R

2011-07-02 | 20:03:56 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback