söötisar ;D

haha aa XD vi har nämligen fått fler besökare nu på senaste tiden! :) 14 st bara igår! :P

men nu har jag ,S, ett erbjudande till er:
har ni en ponny/ häst som ni inte kan kontrollera/ hantera utan behöver tillridning? jag kan nu nämligen erbjuda er att rida in/ rida till eran ponny/ häst!
tänk på att det e S från Soreca som ridit in eran ponny/ häst!
vi erbjuder största trivsel och skötsel!
så vad säger ni????????
komentera då! :D

och jag kommer inte svara på frågestunden förräns det har blivit minst 6 komentaren ;)
så kan ni snälla lägga ner 2 min av erat liv och komentera frågestunden? :)

kommer ni inte på frågor så har jag förslag:

hur träffades du och R?
hur ser du ut i verkligheten?
blir det någon IRL träff?
läser du min blogg?
singel? om inte så berätta om din kille :)
vilken skola går du på?
kan ni inte visa lite filmer på en tränings dag?
 

ja, så fråga på! :) :) :)
svarar som sagt på allt!!!
puss på er gullungar!

/S
ps. kommer snart en hemlighet snart!!!

2011-07-27 | 20:41:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback